فقیه بروجردی: ولله بالله تالله آدم‌هایی که این روزها در صف نان علیه نظام شایعه‌پراکنی و توهین می‌کنند، همان لشکریان یزید هستند

سخنران مذهبی گفت: این آدم‌هایی که این روزها در صف نان و توی اتوبوس و مترو و اداره و خانه و هر کجا به‌خاطر مسائل خرده‌ریزی چون گرانی و بیکاری علیه نظام شایعه‌پراکنی و  توهین می‌کنند، همان لشکریان یزید هستند.

فقیه بروجردی:  ولله بالله تالله آدم‌هایی که این روزها در صف نان علیه نظام شایعه‌پراکنی و توهین می‌کنند، همان لشکریان یزید هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام علی اکبر فقیه بروجردی در سخنرانی مراسم تاسوعا و عاشورا در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: خیلی‌ها هستند این روزها بر یزید و لشکریانش لعن و نفرین می‌کنند که چرا آب را روی یاران حضرتش بست. اما ولله بالله تالله این آدمهایی که این روزها در صف نان و توی اتوبوس و مترو و اداره و خانه و هر کجا به‌خاطر مسائل خرده‌ریزی چون گرانی و بیکاری علیه نظام شایعه‌پراکنی و توهین می‌کنند، همان لشکریان یزید هستند.

به روایت جماران، وی افزود: آن روز هم آن لشکریان به‌خاطر منافع زودگذر دنیوی و شکم و پول به‌ صف یزید پیوستند. امروز هم این جماعت که مسائل اقتصادی را چماق بر سر نظام می‌کنند، دقیقا همان منش لشکریان یزید را دارند.

فقیه بروجردی ادامه داد: اینها به‌جای اینکه شاکر نظام جمهوری اسلامی باشند که آخرت‌شان را تضمین کرده، روز و شب‌شان شده مسائل حقیر معیشتی اینکه چرا مسکن گران است، کار نیست، دارو فلان قیمت شده و این چیزهای دون و بی ارزش..»

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر